click di cni..

Hello There

'Finally we have make it through the rain'

Daisypath Anniversary tickers

Anniversary Years

Daisypath Anniversary Years Ticker

My Sweet Little Munchkin

CafeMom Tickers

Friday, July 17, 2009

Good luck Fareez, Aina & Ali..

Semalam, aku dengan Kak K di jemput jadi ala2 pengkritik a.k.a judges jemputan, untuk bagi komen kat team SIFE yang akan mewakili Universiti ni ke peringkat Malaysia tak silap aku..Mula2 aku dengar dia orang bagi speech memang meremang bula roma sebab memang best sangat..English diaorng memang walllllaaaaaaaa..superb...aku cuma bagi komen 'best' jek memang layakla dapat thumbs up..Patutnya Fareez yang wajar amik posisi tengah2 tu, sebabnya si Ali tu banyak pause..kejap2 pause..takut je terbawa2 sampai ke hari competition tu nanti..Tapi bakat si Aina dengan Fareez ni aku dah nampak masa aku mengajar dia org lagi, memang excellent..especially in term of communication skill..kalo suruh buat presentation dalam kelas memang tak boring dan langsung tak menghampakan..apapun, good luck buat u all semua..Saya doakan yang terbaik buat kalian semua..love ya..

Good Luck Myspace Glitter Graphics

0 comments:

Related Posts with Thumbnails

click kat cni jugak