click di cni..

Hello There

'Finally we have make it through the rain'

Daisypath Anniversary tickers

Anniversary Years

Daisypath Anniversary Years Ticker

My Sweet Little Munchkin

CafeMom Tickers

Friday, July 3, 2009

H1N1 punya penangan...Get well soon boss..


Terkejut pulak aku dengar berita yang boss aku, madam cecillia Pereira di kuarantin dirumahnya di sebabkan virus H1N1. Rupa2nya dia pun diserang demam dan selsema..kiranya mcm simptom2 penyakit tula....Semuanya bermula selepas anak perempuan dia, yang baru je pulang dari Cambodia di serang demam yang sangat teruk dan berkemungkinan menghidap H1N1…Menakutkan betul virus ni..Katanya anak perempuannya diserang demam dan selsema yang teruk sampai terpaksa di bawa ke hospital dengan ambulance dan sekarang dia sekeluarga sentiasa di monitor oleh Kementerian Kesihatan..Kalau sebelum2 ni aku dengar pasal penyakit ni dalam tv je, tapi skg kes ni berlaku di kalangan org2 terdekat aku jek..huhhhh..menakutkan sungguh..Semoga boss aku cepat2 sembuh..kalau tidak satu opis ni kojolllllllllllllllllllll…

0 comments:

Related Posts with Thumbnails

click kat cni jugak