click di cni..

Hello There

'Finally we have make it through the rain'

Daisypath Anniversary tickers

Anniversary Years

Daisypath Anniversary Years Ticker

My Sweet Little Munchkin

CafeMom Tickers

Wednesday, September 30, 2009

Cerita Raya...

Aku mengutip kepah dengan jayanya

Adik ke 3 aku..dengan sepupu aku..jantan separuh siap..(tomboy)..huhuhu

Ni adik bongsu aku..

Ni la kepah...

Bercerita pasal raya, memang tak sahla raya kalau tak balik kampung mak aku kat Pekan, Pahang..walaupun raya kedua kitaorg balik ke sana, tapi kemeriahannya masih terasa..time org sibuk pegi beraya, kitaorg dah sibuk pegi ke pantai..tak tahu pulak sekarang ni musim kepah..kepah ni sejenis kerang yang dok kat dalam pasir..memang asyik habis mencari kepah ni..tak ingat nak balik..2 hari aku pegi ke pantai semata2 nak kutip benda alah tu..dapat sebaldi lebih..memang puas hati..banyak sgt stok sampai mak aku sedekah kat jiran2 sikit...huhuhu..kepah ni memang sedap di buat masak lemak dengan nenas..Aku ingat minggu depan nak pegi lahh...mcm kepah tu dah memanggil2 aku...huhuhu..

0 comments:

Related Posts with Thumbnails

click kat cni jugak