click di cni..

Hello There

'Finally we have make it through the rain'

Daisypath Anniversary tickers

Anniversary Years

Daisypath Anniversary Years Ticker

My Sweet Little Munchkin

CafeMom Tickers

Thursday, September 17, 2009

Salam lebaran

Get This from CyArena.com

Di kesempatan ini, aku ingin mengucapkan Salam Lebaran buat semua, dan dengan rendah dirinya, aku juga ingin memohon ampun dan maaf atas segala kesalahan yang telah aku lakukan dalam ketaksengajaan ataupun tersengaja (hehehe..ni goes to my students)..Semoga lebaran kali ini membawa seribu kebahagiaan buat kita semua..Lebaran ni jugak merupakan lebaran terakhir untuk aku sebagai orang bujang, InsyaAllah..huhuhuhu..pasni dah berdua..Alhamdulillah, sehingga ke hari ni, aku tak pernah gagal lagi berpuasa..syukur...tak payah ganti puasa..huhuhu..thanks to my genetik turun temurun aku..Mak aku pun mcm tu...asal puasa jek sure penuh sebulan..syukur..syukur...Selamat bercuti semua..akhir kata sambutla ramadhan dengan penuh kesederhanaan dan kesyukuran..

selamat hari raya



TOUCHING LAGU NI..TERINGAT PENGORBANAN MAK DAN BAPAK AKU MASA KECIK2 DULU..DENGAR2KANLAH...

0 comments:

Related Posts with Thumbnails

click kat cni jugak