click di cni..

Hello There

'Finally we have make it through the rain'

Daisypath Anniversary tickers

Anniversary Years

Daisypath Anniversary Years Ticker

My Sweet Little Munchkin

CafeMom Tickers

Wednesday, December 16, 2009

Peristiwa kelas OB

Semalam, ade satu insiden yang agak huru hara jugakla terjadi dalam kelas organizational behavior aku....Hal kecik ajela bagi aku..tapi mungkin tidak bagi mereka yang terlibat..Ada satu group ni di assign buat satu presentation regarding tajuk leadership in organization, semuanya ok..smooth.. sampaila part last sekali which is Q & A...part ni memang diaorg akan kena mengenakan satu sama lain..tapi secara membina la....Tapi semalam, keseronokan tu menjadi mcm disaster pulak..Banyak soalan2 yang ditanya, tapi ada sorang presenter ni lebih suka menjadikan soal cinta & putus cinta dalam organization environment sebagai contoh..aku pun pelik..Yang kesiannya ade sorang student ni baru aje putus cinta..baru sgt2..first love dia...heheheh...mungkin dia touching dengar soal2 putus cinta ni..Dia pun ckpla..'bole tak bagi contoh lain..asyik2 pasal putus cinta..'..presenter ni pun bengangla..last2 terjadila pertengkaran....sebagai lecturer akula yang kena neutral kan keadaan..'No more love & breaking heart story'..banyak kali jugak aku sound..Ntahla..remaja skg ni..aku pun panik + takut jugak sebenarnya..buatnya diaorg main baling2 kerusi..huishhhh bahaya2..naya..apapun the moral of the story prepare kan diri korang dengan martial art ke fighting art ke silat art ke as a self defence...Students are very unpredictable nowadays..

0 comments:

Related Posts with Thumbnails

click kat cni jugak