click di cni..

Hello There

'Finally we have make it through the rain'

Daisypath Anniversary tickers

Anniversary Years

Daisypath Anniversary Years Ticker

My Sweet Little Munchkin

CafeMom Tickers

Tuesday, December 1, 2009

Alaa...berat naik pas raya..


Alamak...akibat makan tak berpada-pada berat aku pun naik semula..walaupun tak banyk..tapi aku sangat kecewa...sedih...Raya baru ni, mcm2 aku makan, rendang daging, nasi impit, ayam, kuah kacang yang memang ternyata berkoles tinggi...Malam tadi pulak aku tibai nasi lemak ayam sebungkus..pastu mlm td jugak my future brother in law ngan wife & anak2 dia datang hantar daging korban dan dia bagi pulak satu tupperware daging bakar ...makan lagi pulak...eiii..mcm nyesal....pagi ni aku timbang dah naik...aduhhhh takutnya..Pasni aku dah tak nak mkn yang bukan2 lagi...serik...Harap2 aku bole kembali ke diet asal ku..makan capati..sekeping sahaja pada waktu pagi dan minum jus pada waktu tengah ari dan mlmnya tk sentuh ape2 dah...ahhhh..



0 comments:

Related Posts with Thumbnails

click kat cni jugak