click di cni..

Hello There

'Finally we have make it through the rain'

Daisypath Anniversary tickers

Anniversary Years

Daisypath Anniversary Years Ticker

My Sweet Little Munchkin

CafeMom Tickers

Thursday, August 13, 2009

Happy belated birthday Ina..

Semalam aku, Mai dan Iti kuar mkn2 sebab meraikan birthday Ina yang dah lepas..masing2 sibuk..Ina pun bz dengan kuliah dia...Aku dan Mai hadiahkan Ina sebentuk cincin dan sepasang brooch...Ina ni memang fanatik habis dengan cincin yang besar dan banyak berlian olok2..agaknya kalo dia kaya nanti, berlian yang betul2 dia beli agaknya..On the way balik, kitaorg pegi umah Mai kat Pandan Indah..Aku nak survey2 umah kat ctu..lokasinya sangat menarik sebab agak berdekatan dengan LRT station..jalan kaki tak sampai 5 minit je dah sampai..Pas raya kalo takde aral, InsyaAllah aku memang nak dok kat ctu...Semalam aku blk semula ke opis pun dah dekat pukul 4.30..5.30 plak dah balik..huhuhuhu ''mengular'' sakan..dari pukul 11.30 kitaorang kuar tuhhh..dahsyatttt..

0 comments:

Related Posts with Thumbnails

click kat cni jugak