click di cni..

Hello There

'Finally we have make it through the rain'

Daisypath Anniversary tickers

Anniversary Years

Daisypath Anniversary Years Ticker

My Sweet Little Munchkin

CafeMom Tickers

Tuesday, August 11, 2009

Makan-makan lagi..

Ni gambar Zura ngan Nora, tangan kat sebelah tu tangan Is..dia makan mcm tak ingat nak balik..huhuhuhu..

Semalam kelas OB aku buat farewell party kat Restoran nelayan...balik2 restoran nelayankan?Mcm takde tempat lainkan? Reasonnya adalah kerana diaorg dan aku2 sekali sebenarnya sangat suka makan steamboat kat ctu...bolehlah dikategorikan sebagai sedap..selain dari mkn steamboat, banyak lagi makanan lain yang sedap2 sebenarnya..tak rugila kiranya diaorg byr RM 25 untuk makan2..Memang seronok sangat semalam..diaorg memang sporting habis dan paling penting pandai menggembirakan aku..huhuhu..Diaorang makan semalam memang tak ingat..masing2 makan mcm bela polong..huhuhu..Dan ini hadiah pemberian salah sorang student aku semalam ''bracelet'' kata Nora dari Sabah..thanks Nora.. dan shawl ni di present oleh Emma, katanya dibeli masa dia honeymoon kat Bali..Thanks semua..saya sangat gembira..

0 comments:

Related Posts with Thumbnails

click kat cni jugak