click di cni..

Hello There

'Finally we have make it through the rain'

Daisypath Anniversary tickers

Anniversary Years

Daisypath Anniversary Years Ticker

My Sweet Little Munchkin

CafeMom Tickers

Friday, August 21, 2009

Happy birthday Mak...

visit dazzlejunction.com

Hari ni birthday mak aku...sayangnya aku tak dapat balik pahang untuk meraikan birthday mak..first puasa pun tak dapat balik..terpaksalah berpuasa kt KL ni dengan housemate aku..Ni semua gara-gara aku kena jadi invigillator final exam pada pagi2 Ahad ni..kul 9 pagi pulak tu...huuhuhu..Sabtu plak memang jatuh hari bekerja..sedih sebenarnya..Anyway kepada mak, HAPPY BIRTHDAY TO YOU..I LOVE U SO MUCH..makla best friend aku..semua masalah aku cite kat dia..Susahnya la kalau mak takde..Sempena birthday dia jugak, aku presentkan dia hand bag..macam yang dia nak..nasib baikla mak suka...mak aku ni sangat cerewet..aku je yang tahu taste dia..so..nila gambar hand bag beso yang dia idam2kan..pelik jugak,,nak yang beso2..panjang...bentuk empat segi..puas jugakla nak mencari...pelik...bukan dia ade anak kecik pun..kalo ade anak kecik, lainla...nak letak bottle susu ke, pampers ke..eiii...tak paham aku..Takpela..janji mak bahagia dan happy itu jekk..beg ni aku beli kat sogo dengan mai..Valentino creations..mahal la jugak..Happy Birthday mak..sorry tak dapat balik hari ni dan tak dapat jugak nak menyambut 1st ramadhan dengan mak..sedihnya....


A mother gives strength
By the things she's done
Sharing wisdom and love
To make life a happy one

Through your teaching
I've learned a lot
I appreciate everything
To me that you've taught

You're everything a mother
Ought to be
And I want you to know
You mean a lot to me



visit dazzlejunction.com

0 comments:

Related Posts with Thumbnails

click kat cni jugak