click di cni..

Hello There

'Finally we have make it through the rain'

Daisypath Anniversary tickers

Anniversary Years

Daisypath Anniversary Years Ticker

My Sweet Little Munchkin

CafeMom Tickers

Thursday, November 26, 2009

Selamat Hari Raya Aidiladha


Selamat meraikan hari raya aidiladha kepada semua..Raya korban tahun ni aku beraya kat Johor dengan adik aku..Adik ipar & anak sedara aku pun dan exited nunggu aku..Ni raya last sebelum aku menamatkan zaman bujang, sepatutnya aku patut berada di kampung..tapi takpela..raya kat mane2 pun same je...Kepada mak & adik2 aku..Selamat hari raya Aidiladha..Ampun dan maaf atas segala dosa2 along..halalkan semuanya..I love u all so so so much..Along doakan mak sentiasa happy walaupun kita tak dapat beraya bersama...Love u mak..

0 comments:

Related Posts with Thumbnails

click kat cni jugak