click di cni..

Hello There

'Finally we have make it through the rain'

Daisypath Anniversary tickers

Anniversary Years

Daisypath Anniversary Years Ticker

My Sweet Little Munchkin

CafeMom Tickers

Monday, January 19, 2009

Adik lelaki aku..

Ni gambo the one and only adik lelaki aku..sebelah dia tu, adik ipar kesayangan aku...Yana dan yang paling kecik tu, of course la anak sedara aku, Si Adam Imran.Kalau dia balik, alamatnya gamatla umah aku.Habis ayam orang sebelah umah aku dia kejo..Kalau tgk lembu,kerbau ataupun kambing mulala gelagatnya macm org jakun..huhuhu..Mcmla kat Johor tu takda binatang..Dia ingt kampung bapak dia ni, animal planet..hehhehe.

Diperkenalkan..inila dia Mohd Adam Imran, satu2nya anak saudara yang aku ade..kalo buleh..biarlah sorang ni je..sebab sorang ni pun dan merangkumi 10 dan berpuluh2 lagi orang...huhuhu..haru biru kalau dia balik..sekarang Adam dah besar..dah 3 tahun pun umurnya pun..Satu je yang aku regret sampai skg,birthday dia baru ni aku lupa nak wish..aku langsung tak ingat..jauh sekali berkesempatan nak meraikannya bersama..Ya Allah,kerana kerja semuanya aku abaikan..Im so sorry Adam..Mummy Sara will always love u so much..Sorry Adam..Yang aku sedihnya mak aku ckp, masa birthday dia, setiap kali kalau ade bunyi phone dan Adam angkat dia akan nyanyi HAPPY BIRTHDAY ADAM..Oh my GOD sara..apa yang u dan buat ni?

0 comments:

Related Posts with Thumbnails

click kat cni jugak