click di cni..

Hello There

'Finally we have make it through the rain'

Daisypath Anniversary tickers

Anniversary Years

Daisypath Anniversary Years Ticker

My Sweet Little Munchkin

CafeMom Tickers

Wednesday, January 21, 2009

Very touching...



Kadang2 bila difikir2, boring jugak keja ni..Yelah, asyik2 ajar subject yang sama,jumpa jugak student yang sama..tapi bila difikir2 semula, keja ni tersangatlah mulianya..dahla amal ibadat aku tak seberapa..at least dengan cara ni aku dapat berkongsi apa yang aku tahu..dapat sampaikan 'sesuatu message' dalam satu majlis ilmu tiap2 hari2 pulak tu..Aku pun banyak kelemahan jugak..Banyak lagi yang aku perlu belajar.Itulah dia, the best part of being a lecturer ni kan, kita tak hanya mengajar, tapi kita juga belajar..Kadang2, tak semua student appreciate kita...Anyway, bukan senang nak buat orang suka kat kita kan..Student nikan,kalau dah suka sgt kat kita, mcm2 diaorg bagi,mcm2 jugak yang diaorg buat..Kalau jumpa aku, siap bersila atas lantai lagi..pum pam pum pam bersembang tak ingat dunia..hehhehe..aku pun satu layan jela..kalau diaorg dah benci lagila sabotajnya..huhuhu..Salah satu gift yang paling aku tak bole lupa adalah 'kad' daripada sheila, student Part time subject HRM..fuhhh very touching..pada aku,aku ajar biasa2 je..macam lecturer lain jugakk..ntahla mungkin aku ni suka merepek kot...itu jela..

0 comments:

Related Posts with Thumbnails

click kat cni jugak