click di cni..

Hello There

'Finally we have make it through the rain'

Daisypath Anniversary tickers

Anniversary Years

Daisypath Anniversary Years Ticker

My Sweet Little Munchkin

CafeMom Tickers

Friday, January 16, 2009

Pagi yang suram

Hari ni opis sunyi sepi..Student coti...Tiap2 semester break mcm ni la rasanya. Nak coti,malas. Dok kat umah pun bukan buat apa..busannnn.Oohh yeee, ina, mai, iti & cat ajak pg Sogo Mogo sambil2 pegi jalan tar jap lagi..cuci mata...layan jelaaaa..dapat pegi Mid Valley lagi cantik, tp baru lg pegi minggu lepas..Errmm, paper final dah siap marking,tp tak semuanya memuaskan hati..ala2 atas pagar gitu..tak tahula nak salahkan siapa..sedih..soalan susah sgt ke? Tp mane ade exam tak susah. Kadang2 aku terpikir jugak, aku ke yang tak reti ngajo...hukhukhuk..sedissss...sadissss...Mcm2 persoalan yang bermain kat dalam kepala aku ni..Walaupun dah nak masuk 5 semester aku ngajo, tapi setiap semester, ni la perkara yang selalu menyesakkan kepala aku..adesssss..nasib badan..Tapi apapun terjadi, aku perlu tabahkan hati sebabnya ini bahagia yang ku cari..I love my job so muchhhhhhhh...

0 comments:

Related Posts with Thumbnails

click kat cni jugak