click di cni..

Hello There

'Finally we have make it through the rain'

Daisypath Anniversary tickers

Anniversary Years

Daisypath Anniversary Years Ticker

My Sweet Little Munchkin

CafeMom Tickers

Friday, January 23, 2009

Student registration

Semalam aku terlibat dengan student registration.Punyalah penat.Dari pukul 9-5 petang.Husss..Semester ni aku ajar 3 subject..Human Resource Management, Organizational Behavior dan Creative and Critical Thinking...Semua subject yang tough2..Tapi mujurlah aku ajar student semester akhir..Jadi keje aku menjadi agak senang..Student yang dah nak grad ni,agak2 pandai semuanya..huhuhu...Tapi kalo tak pandai jugak..aku akan buat mcm gini.............................huhuhu

1 comments:

senduduk desa said...

emmmmmmmmm...........mmg pun student yg nak grad ni pandai2 belaka.....sebab ada yang bertaraf professor pun....... moga2 cik sarah menjadi lecturer yg very open minded dlm mendidik hal2 berkaitan HR....tgk la update terbaru dlm

tentera-semut.fotopages.com
sendudukdesa.blogspot.com

byk pic kita semasa study dulu... rindu la pada kalian...... nak makan ikan keli sama2

Related Posts with Thumbnails

click kat cni jugak