click di cni..

Hello There

'Finally we have make it through the rain'

Daisypath Anniversary tickers

Anniversary Years

Daisypath Anniversary Years Ticker

My Sweet Little Munchkin

CafeMom Tickers

Friday, May 8, 2009

Nasi Lemak,ayam goreng berempah..

Huhhh..pagi2 lagi datang office dah lapar..Nak makan nasi lemak dah tak boleh..Bayangkan,selama hampir 2 bulan berturut2 aku ketagih makan nasi lemak depan umah aku..sampai Doctor sahkan kolestrol dalam darah aku tinggi..pas pada tu ake hanya mampu menjeling je ke arah gerai nasi lemak tu..geram je aku nengok..Hehehe..nasi lemak tu start jual dalam 5 ptg..kalo aku blk dari kelas malam,gerenti aku singgah dulu.Pas makan trus tido..kuang kuang kuang..mane tak montel yek..skg aku dah tak mkn lagi..takut kena sakit jantung ke, darah tinggi ke...huuhuhu..haru..Sape2 nak try nasi lemak ayam goreng berempah best, pegila ke bandar tasik selatan, depan umah aku, Tasik height Apartment...Memang sedapla.. bagi akulaaaaa..hehehhehe...

0 comments:

Related Posts with Thumbnails

click kat cni jugak