click di cni..

Hello There

'Finally we have make it through the rain'

Daisypath Anniversary tickers

Anniversary Years

Daisypath Anniversary Years Ticker

My Sweet Little Munchkin

CafeMom Tickers

Thursday, May 28, 2009

Tibe-tibe jek rasa sedih pulak...


When Will This Pain Go Away?

Huhuhu..hari ni tetibe jek rasa mcm nak check friendster..hehehe, tak padan dengan banya keje tu...Dalam tengok punya tengok, terasa pulak sedihnya..Bukan sebab ape..sebab ramai kawan2 yang dah berumah dan bertangga..dan ade pulak yang dah pregrant..dah ade anak 1, 2, 3..hehehhe..Sebak juga rasanya..Aku pulak bukan takde perangcangan nak kawin, tapi masa yang tak mengizinkan..Asyik bz jek..Takpelah, apepun biarlah jodoh je yang menentukan semuanya..Paling lambat pun tahun depan..Kadang2 bila dipikir2 balik, susah jugak bila dah ade komitmen ni..Yela, kita dah biasa buat itu ini sendiri, malas masak bole bungkus, malas basuh kain hantar dobi, kalo bole cuti2 tu asyik nak tido jek..tapiiii bile dah kawin lain pulakla citenya...So, Kat cni aku sertakan sekali gambar kawn2 aku yang dah kawin...huhhhh ala2 love story gitu....layannnn...

Ni Nurul..lecturer yang best


Ni Kak Maz..PTD kat Perlis


Ni Farah..Dentist kat Pahang

Ni Ayu.. lecturer
Ni Maz kawan baik aku masa lower & upper 6 ..cikgu kt Johor

Ni Faie kwn aku masa master

Ni Ida kawan aku masuk sekolah rendah


Ni Dayah..housemate aku masa Master, skg lecturer kat UUM

Ni CD..kawan aku masa sekolah menengah..sekarang Leftenan ke kapten..lupa plak..

0 comments:

Related Posts with Thumbnails

click kat cni jugak