click di cni..

Hello There

'Finally we have make it through the rain'

Daisypath Anniversary tickers

Anniversary Years

Daisypath Anniversary Years Ticker

My Sweet Little Munchkin

CafeMom Tickers

Friday, May 15, 2009

A trip to remember..

13 May 2009, Wednesday..I went to Teluk Kemang-Port Dickson..with my HRM students..Best sangat..Naik bas sekolah lagi...huhuhu..Mcm geng bas sekolah pulak, ramai jugak student yang pegi, around 4o..dan mcm biasalah,aku sorang je lecturer yang pegi..huhuhu it is better that way..Bertolak ke sana hampir2 nak pukul 9..Semuanya gara2 si Zuhra yang terlekat dalam jem kat depan Maju junction..Sampai kat PD dalam 11 lebih..duduk2 jap Si Aina dah jerit2 ajak semua orang naik BANANA BOAT....Memang best sangat..aku pun join jugak..tapi dok dalam bot jek..huhuhu..Si Nakhoda bot, cewahhhh nakhoda konon..driver botla kot..Abang bot tu sangat sempoi..kena puji sikit, terus meleleh..lebih setengah jam dia bawk kitaorg ronda2 tengah laut..3 kali jugak dia jthkan si aina & the gang ke tengah laut..haru..haru..lebih2 lagi si diana tu berat gile nak kena angkat..jangan mrh ye diana..huhuhu..pas settle bab tu..naik ke darat terus ngapppp..rajin si Is membakar ayam..tak sia2 bwk dia..thanks Is..Yang the best part, dan aku tak sangka..student2 aku buat suprise utk aku..patutla aku tgk,kenapala si Khaliq sibuk2 jek buat sand castle..Dalam hati aku, terpikir2 ape kejadahnya si Khaliq ni buat sampai tak nak trn2 mandi, siap ade kontraktor yang menolong mengangkut pasir lagi..dan ade jugak yang tolong menyuap dia mkn ngan minum..huhuuh..bsg betull..upe2nya dalam pasiorrr tu ade kad happy teacher's day untuk aku..huhhhh terharu betul aku tengok kad tu..Kata mereka kad tu siap di framekan,tp sygnya pagi tu sebelum naik bas, framenya pecah..uiisssh...sayangnya..terima kasih semua atas kad yang diberikan...I love all of u so so so much!!!





1 comments:

Ainaa Noordin said...

suke tgk miss touching2 time2!! huhu~

Related Posts with Thumbnails

click kat cni jugak