click di cni..

Hello There

'Finally we have make it through the rain'

Daisypath Anniversary tickers

Anniversary Years

Daisypath Anniversary Years Ticker

My Sweet Little Munchkin

CafeMom Tickers

Tuesday, May 12, 2009

sLiMbUm...I just love them...


Mujib, Syafiq, Halus, Zuhra, Diana, & Syafiq..or also well known as slimbum..gabungan yang sangat best..Semuanya memang sgt2 berbakat besar..tapi sem depan aku dah tak mengajar dia orang lagi..harap2 diaorg akan MEMBESAR sebagai org yang berjaya..AMIN...dan gambar2 dibawah merupakan sebahagian dari student2 aku..Semuanya yang sgt2 aku senangi..dan yang sgt2 aku sayangi..


Khaliq, Bob & Ili & SLIMBUM

lieza, aina & mai

Cupcake

Fareezzzzzzzzzz


Kimi Kimi

1 comments:

Ainaa Noordin said...

huhu~ curik pict kat blog saya ek.... ahahahahahahahaha (gelak berguling2)

Related Posts with Thumbnails

click kat cni jugak