click di cni..

Hello There

'Finally we have make it through the rain'

Daisypath Anniversary tickers

Anniversary Years

Daisypath Anniversary Years Ticker

My Sweet Little Munchkin

CafeMom Tickers

Friday, June 5, 2009

Happy Birthday To Me...

zwani.com myspace graphic comments

Yei Yei..Hari ni Birthday aku..Bermakna menginjakla lagi umur aku ke satu lagi angka yang menakutkan..hehhehe...''Bukan 30 lagi pun''..rileksss sara..rilekssss...Happy sangat sebab tepat 12 malam tadi adik aku bersama isteri dan anak dia nyanyikan lagu Happy Birthday kat aku sampai habis via phone..Adik2 aku kat umah, mak & my fiance pun tak lupa wish jugak mlm tadi..My students pun ade wish jugak..Thanks Shahir @ cup cake for ur wishes..Pesannya supaya aku cepat2 kawin & cepat2 dapat anak byk2..emmm..rilekla beb..muda lagi ni..hehhee..Thanks jugak kepada Aina & Myra...Thanks semua atas ucapan anda..love u all so much..

zwani.com myspace graphic comments

0 comments:

Related Posts with Thumbnails

click kat cni jugak