click di cni..

Hello There

'Finally we have make it through the rain'

Daisypath Anniversary tickers

Anniversary Years

Daisypath Anniversary Years Ticker

My Sweet Little Munchkin

CafeMom Tickers

Friday, June 5, 2009

Thank You Ina, Intan, Reza , Madam Cecilia, Kak K, Cat, Kak Selvi & Mai

Kotak tisu ni Mai yang bagi..Tq Mai
Thanks Kak K, Cat & Kak Selvi atas baju yang diterbangkan khas dari Indonesia ni..Terima kasih byk2..

Ni pemberian Madam Cecillia, My Boss..Simple je..dia baru je tahu birthday aku pagi tadi..

Munga ni Reza yang bagi

Ni Mr Bobby, pemberian Ina, Cat yang bagi nama ni..

Pagi ni Ina my best friend dah buat kejutan untuk aku..Thanks Ina bagi aku bear yang sangat comel..Terharu aku dibuatnya pagi2 ni..Thanks jugak kepada Intan, atas sebatang pen yang kiut miut...Terima kasih byk2.. tHanks juga to Reza, atas sebatang bunga yang sangat wonderful..Sampai ke MJ dia cr aku nak bagi munga & card..Thanks a lot to my boss, Madam Cecillia sebab ingat jugak birthday aku..tq yek semua..

zwani.com myspace graphic comments

0 comments:

Related Posts with Thumbnails

click kat cni jugak