click di cni..

Hello There

'Finally we have make it through the rain'

Daisypath Anniversary tickers

Anniversary Years

Daisypath Anniversary Years Ticker

My Sweet Little Munchkin

CafeMom Tickers

Thursday, June 18, 2009

Present lagik...huhuhu


Thanks Rahmat for ur present..Rahmat bg aku satu set Gucci perfume..punyala mahal..aku main2 jek ckp kt awek rahmat nak perfume Gucci pasal Gucci envy me aku dah nak habis, rupa2nya dia belikan betul..gilessss punya happy aku hari ni..Inilah hadiah paling mahal yang pernah student aku bagi..sebelum ni ada jugak sorang pak arab tu bagi aku satu set rantai, gelang & cincin pearl, tapi rasanya takla mahal mcm yang ni..huhuhu..apepun terima kasih byk2 rahmat & aweknya atas hadiah yang sgt2 tak ternilainya ni..aku beli perfume pun setahun sekali jek..huhuhu..
Ni perfume aku yang dan nak habis..kalo dah habis pun aku dah tak takut..hehehehe.
Thanks so much Elina for ur present..Terharu aku..asyik dapat present jek lately..Elina ni adalah salah sorang peberet student aku..masa pg putrajaya pun dia ajak makan nasi kat umah dia..best gile mama dia masak..pulak tu elina ni ada bykkkkk sgt kucing yang gebussss..cute gile..hamster pun ade..yang kelakarnya hamster elina namanya mawi & ekin sebab sepasang..thanks ye elina..

0 comments:

Related Posts with Thumbnails

click kat cni jugak