click di cni..

Hello There

'Finally we have make it through the rain'

Daisypath Anniversary tickers

Anniversary Years

Daisypath Anniversary Years Ticker

My Sweet Little Munchkin

CafeMom Tickers

Thursday, June 25, 2009

Hate to see u go INA.......

MySpace Comments

Jumaat ni, Ina my bestfriend aku kat office ni akan berhenti...dia dapat offer yang lebih best..yang paling penting dapat goverment..tahun depan, jadi cikgu la ina..Sedihnya aku rasa...sedih sangat2..Kenapa mesti Ina yang pegi?Banyak sangat kenangan aku dengan ina selama setahun kebelakangan ni..Ina banyak tolong aku..yang paling penting kalau aku ada masalah dialah tempat aku luahkan segalanya..Sekarang dia akan pergi...Takpelah, pandai2lah aku pujuk hati ni nanti...

glitters

0 comments:

Related Posts with Thumbnails

click kat cni jugak