click di cni..

Hello There

'Finally we have make it through the rain'

Daisypath Anniversary tickers

Anniversary Years

Daisypath Anniversary Years Ticker

My Sweet Little Munchkin

CafeMom Tickers

Monday, November 23, 2009

50/50


3 Choices


Im not that kind of person yang bole memaafkan orang senang2..Bile kita terlalu mudah memaafkan org lain, the tendency utk org tu memijak2 dan memainkan kita kembali sangat tinggi...Luka di hati ni masih pedih, walaupun zahirnya tak de orang yang nampak keperitan yang aku lalui ini..Adakah aku terpaksa mengorbankan diri sendiri demi menjaga maruah kedua2 keluarga.....ahhhh..terlalu berat beban ini..tak tertanggung...

Perlu ke aku memaafkan dirinya, dan berlalu seolah2 tiada apa2 yang berlaku sedangkan im suffered inside..2nd chance is always an option especially for men..huhhhh sungguh mudah...tapi aku tak semudah itu..kenapa di saat2 ini masalah ini berlaku..sungguh tak adil bagiku....seharusnya bukan aku yang harus merendah diri, tunduk dan beralah....im not the one who create this problem..

GOD...what should i do...im totally lost..im phsically and mentally weak..Hendaknya ... jgnla masalah ini terbawa2 dan effect sampai ke kelas..jgnla student2 & kwn2 aku jadi mangsa...aku terlalu sedih + stress...please pray for me...


You'll Have Nothing

0 comments:

Related Posts with Thumbnails

click kat cni jugak