click di cni..

Hello There

'Finally we have make it through the rain'

Daisypath Anniversary tickers

Anniversary Years

Daisypath Anniversary Years Ticker

My Sweet Little Munchkin

CafeMom Tickers

Tuesday, November 24, 2009

Life must must must....goes on...

Letting Go

Tak tahu nak mula dari mane, since semua org dah bertanya2 apakah puncanya, secara ringkasnya aku akan ceritakan serba sedikitla..Semuanya bermula bulan lepas apabila my very so called first loved datang ke rumah my parents untuk chit chat or somethhing yang aku tak tahu...sebab aku dah dekat nak 2 bulan tak balik temerloh..One of my friends telling me that dia berhajat untuk meminang aku..dan dia jugak akuinya..malangnya aku dah bertunang....huhhhh...adakah aku masih ada hati kat dia?hehehehe..tentulah tak..sebabnya aku dah ada someone yang betul2 menepati piawaian aku...My ex ni pun, bukannya calang2 orang...he's Physiotherapist...skang tengah futher study kat UK..Tengah siapakan thesis akhir PHD..So, apa yang u all tak tahu, dia ni duda...anak dua..katanya divorce sebab his wife is cheating on him...

So, in order nak dapatkan hak penjagaan anak, dia harus ada isteri & katanya akulah calon yang paling sesuai untuk dia dan anak2..huhhh..biar betik...Masa bulan puasa 2 tahun lepas, dia pernah bawk anak dia yang masa tu, berumur dalam 3 bulan, sangat baby lagi, datang ke rumah aku..WITHOUT HIS WIFE...Masa tu dia ckp wife dia keje, dia terpaksa beraya dengan anak sahaja kat umah mak dia kat terengganu..Aku dengan mak aku pun layan jela...nak buat air tak bole sebab bulan puasa..jadi borak2 kosong jek..2 minggu lepas ,masa dia call aku brla dia cite perkara sebenarnya..rupanya masa tu, dia bwk lari anak dia,pptla pagi sgt dia sampai..pas sahur kot dia bertolak...emmm..kiranya nak bawak anak dia jumpa bakal mak tirinya la tuhhhh...hehhehe..

So, my fiance tahula my ex ni datang umah..kebetulan masa mak aku bgtahu kisah my ex datang ni, aku tengah mkn dengan my fiance....Apa lagi berasap atas bawahla dia....aku cool jek..sebab itu semua cite lame...perasaan tu pun dah takde...lebih2 lagi dia dah kawin dengan org lain..adik2 ngan mak aku kata, bapak aku suka sangat berborak dengan si dia ni..my ex ni very educated, jadi bykla idea yang diaorg share kot...

Bila dah my fiance tahu, bermulalah banyak persoalan dalam kepala dia ni..mulalah dia pikir bukan2...Dia ingat aku curangla...itulah..inilah..padahal itu semua celitaaa lama..padahal aku tak pernah terpikir pun nak sambung apa yang terputus dulu....tak mungkin....So..malas nak cite panjang2 lagi..yang lain2 tu korang buatla andaian sendiri k..

Tapi sekarang my fiance dah getting better..ada insiden lain pulak yang berlaku di antara aku dengan dia..terlalu complicated utk dicerita...biarlah semuanya dirahsiakan bagi menjaga maruah semua pihak..Yang penting, janganlah percaya kat sape2 terutamanya our loves one...Once they break our heart, memang sukar kita nak bina balik kepercayaan itu...Yang penting, bercintalah berpada2...Jangan terlalu taksub...Ape2 jadi akakkkkk jugak yang rugi...


0 comments:

Related Posts with Thumbnails

click kat cni jugak