click di cni..

Hello There

'Finally we have make it through the rain'

Daisypath Anniversary tickers

Anniversary Years

Daisypath Anniversary Years Ticker

My Sweet Little Munchkin

CafeMom Tickers

Saturday, November 21, 2009

Andai itu takdirnya...


You Just Dont Know

Ujian datang bertimpa2 from my side and his side untill last night i decided to end up everything..Tak tahula keputusan yang aku buat ni berasaskan win win situation ataupun win loose situation...Ahhhh..biarkanlah yang kalah itu di pihakku...Kalo difikir2, aku berjaya mendidik anak2 muridku sampi berjaya...lebihhhhh berjaya dari aku sekarang...namun malangnya aku sendiri tak berjaya nak mencorakkan hidupku sendiri...

Bila ujian itu datang, terlalu rumit untuk dikongsikan bersama orang lain..mungkin memendam rasa adalah lebih baik dari meluahkannya..Thanks God, punca masalah ini dapat dikenalpasti dari awal...Kadang2 sebagai perempuan, kita memang diberikan instinct...kita akan tahu bila something is wrong somewhere, tapi kenapa kadang2 kita juga terpaksa pretend yang semuanya goes well....Banyak hati yang perlu di jaga...Yaaaaaaaa...aku akui perkara ni memakan diri ku.....

Life Goes On



0 comments:

Related Posts with Thumbnails

click kat cni jugak