click di cni..

Hello There

'Finally we have make it through the rain'

Daisypath Anniversary tickers

Anniversary Years

Daisypath Anniversary Years Ticker

My Sweet Little Munchkin

CafeMom Tickers

Wednesday, November 11, 2009

MQA punya cerita

Fake It To Make It

Seperti yang dicanang2kan sebelum ni, Semalam MQA datang buat visit kat cni....punyala takutnya sampai tak bole tido mlm sebelum tu..Bayangkan aku tido dah pukul 2 pagi..dok prepare bahan2 nak ajar dalam kelas lagi....yela..ada class observation..diaorg nak tgk aku mengajar dan interview aku sekali....dalam kul 6 pagi dah siap2 nak ke opis pulak...diaorg dtg 2 hari..semalam dengan hari ni...memang tak bole main2 punya dgn diaorg..diaorg memg strict habis...memang diaorg ni insan2 terpilih..yang sgt pandai dlam bidang masing2...semua teori dalam kepala...fuhhhh...bilela aku nak sampai ke tahap itu?????dalam kul 12 semalam, aku, kak oni, kak selvi & encik nizar di interview in group..memang lega banyak sgt...panel ada 3 orang...so far ok, tapi memang strict..dah memang tgs diaorg pun...mcm dok dlm bilik soal siasat pun ada rasanya...pum pam pum pam..dah dekat nak nak pukul 1...pukul 2 aku ada mock teaching..berkejar pulak ke tingkat 4...siap2kan semua..fotostat bahan2 bukti...huhuhu..dalam kelas, trus briefing kat budak2 5 orang tu..diaorg memang sporting habis..memang boleh dapat anugerah pelakon2 pembantu terbaik...sebabnya anugerah pelakon terbaik adalah jatuh kepadaaaaaaaaaaaaa lecturernya lahhhhh...hheheehe...alhamdulillah...panel2 tu masuk pun dah pukul 3 petang..sejam lewat..dalam 5 minit sahaja diaorg observed aku.....agaknya dia tgk aku mcm konpiden jek....So, thank you so so so much kepada student2 aku yang sgt2 memberi kerjsama yang tak berbelah bahagi kepada aku...thanks Z, LOONG, HANA, PAT, & MAGESWARY...dan tak lupa jugak kepada kwn2 dan boss aku yang memang gile babi punya supportive...u all memang yang terbaik...love u all so much...

zwani.com myspace graphic comments


0 comments:

Related Posts with Thumbnails

click kat cni jugak